En blandad kompott

Kunde inte låta bli att uppdatera höstgarderoben lite med tröjor, byxor och ett par finare blusar.

När jag skulle låna ut mitt gamla psykiatrimaterial för att hjälpa Kristin så hittade jag denna sammanfattning, som är ett praktexempel på mina färgglada anteckningar haha.

Denna "tavla" hänger numera i mitt kök för att bidra till struktur. Första bilden har legat på min mobil ett tag så den planeringen är inte aktuell, men vad sägs om min morgondag (onsdag 5/10)? Låååång.

Paniiik när jag vaknade i fredags på tok för sent! Men lärarna skrattade mest åt mig och det var i alla fall min första försovning på hela utbildningen. *Peppar peppar*

Ska man köpa godis är det värt den extra tiden att åka till stans bästa godisaffär. Punkt.

I helgen förlorade en lagmamma i föreningen sin kamp mot bröstcancer- på tok för ung! Usch vad hemskt och tragiskt sånt är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0