En härlig lördag

I lördags åkte jag och Pelle till Ljungby kyrka för att spana in Evelina och Frejs vigsel. 

Vigseln var fin, brudparet vackra och så lyckliga att de skulle kunna spricka, brudföljet också jättefina (heja Lollo), och Andreas sjöng Sarah Dawn Finers Kärleksvisan galet bra! Detta var andra vigseln jag varit på (en mer än Pelle dock) och vi båda var väldigt nöjda med att vi åkte dit, för det är verkligen något unikt.

Var tvungen att knäppa ett kort på Eve, som skulle vara halva Lady & Lufsen på fest med Disney-tema.

Jag lyckades såklart få in en Game of Thrones-vinkel på även dett, haha.

But seriously, ni som har sett serien- visst har jag en poäng? 

Jag har tjatat på mamma i över ett år om Me Before You och tog denna gången till en ny taktik- bombadera henne med snyggingbilder tills hon gick med på att se filmen, haha.

Mamma brukar fega ut på sånt här... Visst, jag grät precis lika mycket som när jag såg filmen på bio förra sommaren, men man vill ju ändå inte gå miste om något så oerhört fint.


På tal om det kan jag verkligen tipsa om Tommy Ivarssons sommarprat!
Men lyssna inte på en PW eller offentligt, för där är det också flodvågor av tårar att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0