Friday weekend prepping

Eftersom jag knappt behövt plugga idag förutom ett möte med vår ena handledare till kandidatarbetet så har mycket av dagen ägnats åt sista förberedelser inför helgens utbildning. 

Letade upp denna gamla godingen för att kunna fixa med musiken och mindes direkt varför jag diggar den så! Jag kommer ihåg när jag skulle köpa den för sisådär 5 år sedan- redan då fanns den inte längre till försäljning utan det var Blocket som gällde. Fina iPod Nano 4G med massor av retrokänsla, heh.

Eftersom Eve inte utnyttjat sina gratisbiljetter i tid så kunde jag och Kristin gå på bio efter ett sista förberedande Sh'Bam-pass. Tackar tackar. Gillade man de tidigare Harry Potter-filmerna lär man nog också gilla denna prequel med Eddie Redmayne.


Nu är jag väldigt taggad på utbildningen. Lite grann nervös, men allra mest taggad! Att jag har rätt bra koll på passet röjer en hel del nerver.
Och så mina härliga blivande kollegor som idag önskat mig lycka till över Facebook- hur gulligt? 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0