Friday with a feeling for food

Ifall min torsdag ägnades åt caféer så kan man säga att min fredag ägnades åt lyxmat? Haha! 


Nej men jag tog en sen lunch med massor catch-up tillsammans med en saknad Ida på ett ställe som heter JOS Hälsocafé och W-O-W, det var typ den bästa salladen ever! Överdriver inte! Synd att det inte är särskilt studentvänliga priser bara.

Vidare i fredagens matresa var på kvällen efter träningarna. Då var jag välförtjänt av hemmagjord pizza. Jag testade en ny kombo av ett par ingredienser jag gillar och Yum, mycket mycket gott!

Jag kom hem ganska sent från Fysiken efter Sh'Bam och BodyCombat, så det som var kvar av fredagskvällen spenderade jag i telefon med Alice (plus med min välbehövda mat haha). Det var härligt att prata med henne i 1,5 OCH vi bokade biljetter till I Love Musicals Allstars på Ullevi i juni- whoop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0