London 2017: Shopping

Det skämtades en hel del innan resan om hur mycket jag skulle shoppa och jag kan lova er att jag inte hade några problem alls med att få ihop min resväska inför resan hem, även om det visst blev mer shoppat än jag själv trott...


Jag hade sagt till mamma att jag endast behövde besöka tre butiker och hon gissade rätt med Primark, Forever 21 och Victoria's Secret, men hon trodde definitivt inte jag skulle hålla mig till dessa affärer. Hon tänkte dock inte på att jag inte sagt hur mycket jag tänkt shoppa i varje affär! Hade jag haft obegränsat med pengar hade jag nog köpt hem hela VS alltså... I want it all! 

Men jag höll mig faktiskt då till mina tre guldklimpar, även om förhållandet mellan dem var annorlunda än väntat- mer på Primark, mindre på VS och ingenting allt på Forever 21. Sett till prisklass var det nog ett bra taktiskt drag att inleda lördagen med att shoppa loss på billiga Primark (bäst att vara där vid öppningstid för att undvika det totala kaoset) och sedan känna sig rätt färdigshoppad när det var dags för VS. Eller så har jag blivit mer kräsen med vad jag köper på VS efter att ha haft tillgång till det ett år? 
Anyway, nu räcker det definitivt med shoppingsnack.

Superminnet i sitt esse! Och ytterligare bevis på att jag inte styr vad som hamnar på det minnet så det oftast är mindre viktiga fakta.

Några bilder för att visa varför jag älskar att bara gå runt inne på VS:

Jag tycker jag lyckades få väldigt mycket för 2500- bland annat 4 par byxor, 2 par skor, 2 VS-toppar, en finare blus, 2 bodymist, 1 lotion, matchande träningskit, skönaste pyjamasen med mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0