Upzone Höghöjdsbana

Onsdagar när man slutar 13.15 hinner man med massor! 

Jag, Emma & Josefin stannade i 1,5h för pilatesövning, sedan åt jag och satt en stund i den stekande solen innan jag blev upphämtad av Alice, Johan och Olivia.
Destinationen var Ullared och Upzone. Vissa av oss hade varit där innan (tex jag på Lollos möhippa förra sommaren) och andra (tex Alice) hade aldrig testat höghöjdsbanan förr.

För min del blev det alla 4 banor plus en extra gång i slutet på svåraste banan. Riktigt kul! Och denna gången var det inte lika fysiskt eller psykiskt påfrestande som förra, haha. Men då hade vi gjort tabben med att vi råkade börja med allra svåraste banan för där inte var någon kö, hehe.
Men visst var det fortfarande kittlande i magen och fysiskt utmanande- vilket är en del av det roliga!

Vad tycker ni förresten som sista lilla hoppet? 18 meter! 
Man fångas upp av linan ganska snabbt men första metrarna känns det som fritt fall! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0