New in

Det har varit en riktigt dyr månad för min stackars studentplånbok...

Ny mobil (iPhone 7), ny laptop (MacBook Air) och ny plattång (GHD V). 

Det kan kanske verka förhastat och spontant, men allt är egentligen inköp jag skjutit upp länge och bestämde mig för att ta tag i.
Mobilen närmade sig 3 år, hade aldrig minne trots att jag raderade filmer/bilder varje vecka och hade börjat bete sig lite konstigt (troligen pga det fulla minnet).
Datorn var imponerande 6,5 år men med gamla uppdateringar och ganska seg. Inför 10 veckors viktig C-uppsats kändes det bäst att ha en dator som inte tar minuter att ladda mellan varje grej och som jag kan lita på inte kommer crasha mitt i.
Och slutligen plattången var ett inköp jag lyckats skjuta upp sedan jag kom hem från USA i somras, först genom att låna Evelinas hela hösten och sedan genom att låna Joannas sedan nyår. 

Vet inte varför jag känner ett behov av att förklara mig här, hehe. Men som sagt, absolut inte förhastade, slösaktiga inköp. Promiiiiise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0