Ny vecka & nya tag

Då var vi officiellt igång med vårt kandidatarbete/C-uppsats! 

"Myshörnan" på Biomedicinska biblioteket är bästa pluggstället enligt mig, men vi har bestämt oss för att utforska lite caféplugg också.
Om någon uppmärksammar mina två laptops så är det inte någon avancerad taktik eller så, utan helt enkelt att jag inte hade fått över Word och alla viktiga dokument från den gamla datorn ännu, haha.

Kanske min favorit ur helgens goodiebag- jättegod!

Efter tre veckor av att ha haft för mycket att ordna med, vara halvsjuk och vara sjuk så var jag nästan halvskraj över hur det skulle gå på den svåra jazzen, men det gick finemang och var kul att vara tillbaka! 

En så "enkel" grej som att dansläraren kom fram till mig direkt och sa Välkommen tillbaka gör att man känner sig både sedd och uppskattad.

Jag vet inte varför inte blogg.se-appen accepterar vissa bilder och inte andra... Men min vecka har också börjat med två mail om jobbintervjuer på måndagsmorgonen (hej hej bra start!) och en jobbmässa på tisdagen, där vi snackade med potentiella arbetsgivare och fick med oss en himla massa typiskt vårdrelaterade gratisprylar- som massor med hudkrämer, handsprit, tandkrämer, kondomer etc, haha. Dessutom var en tjej som växte upp på samma gata som mig utställare för ett apotek, så väldigt kul att springa på henne och snacka lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0