Försenad födelsedag

Eftersom jag var i Åre när Simon fyllde år hade jag bestämt mig för att flytta fram hans födelsedag en vecka för min del haha.
Så igår "firade" jag honom, med överraskningen att vi skulle till Asia Spa.
Jag hade inte varit där på ungefär 7 år och han hade aldrig varit där. Det var en väldigt härlig förmiddag!
(null)

Senare på kvällen gick vi på bio och såg musikalen The Greatest Showman, där Hugh Jackman uppfinner cirkusen och lyfter fram de som är annorlunda och samhället ser ner på. Jag blev helt hänförd redan första gången jag såg trailern för flera månader sedan och filmen gjorde mig verkligen inte besviken. Tips till er där ute att man inte måste vara musikalfantast för att gilla den- för även Simon tyckte den var fantastisk. Så vi rekommenderar den starkt!
(null)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0