Hemma igen

Efter en kväll på tåg och natt i sovkupé (oväntat bra!) kom vi hem igår, tisdag, klockan nio.
(null)

Då möttes jag av detta:
(null)

(null)

Jag hade faktiskt en riktigt produktiv sista ledig dag, haha.
Tvätta, städa, panta, handla, återvinning och matlagning. Dessutom några riktigt trevliga timmar med Lollo och lilla Elna, och på kvällen fick jag äntligen träffa Simon efter nästan en vecka isär!
(null)

(null)
Haha asså kolla hur gulligt hon sov?! 

Idag är jag tillbaka på jobbet (passar på att blogga lite i slutet av lunchrasten). Det kändes lite konstigt innan jag kom hit, men nu är det väldigt kul att träffa alla igen och man är mycket mer energifylld än innan jul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0